printlogo


دستگیری سارقان لوازم خودرو با 150 فقره سرقت در البرز
دستگیری سارقان لوازم خودرو  با 150 فقره سرقت در البرز
کد خبر: 1332
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو با اعتراف به 150 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.
به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر دستگیری اعضای باند سارقان البرزی گفت: در پی افزایش تعداد سرقت های لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه های 2 نفره به وسیله یک دستگاه خودرو سمند تاکسی در ساعت پایانی شب خودروهای فاقد لوازم ایمنی را شناسایی و اقدام به سرقت لوازم داخل آن می کنند.

فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: در ادامه پس از دعوت صاحب خودرو تاکسی به پلیس آگاهی مشخص شد نامبرده خودرو خود را به یک خانم اجاره داده و او نیز خودرو را در اختیار سارق اصلی که همسرش بوده قرار داده است که پس از شناسایی مخفیگاه این زوج، با هماهنگی مقام قضائی هر 2 آنها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مسئول ادامه داد: متهم که با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی دید لب اعتراف گشود و به 100 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی 3 نفر دیگر از دوستانش اقرار کرد. کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه 3 متهم دیگر پرونده را نیز در شهر کرج شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

محمدیان با بیان این که همه متهمان از سارقان سابقه دار و حرفه ای استان هستند، گفت: در بازجویی های صورت گرفته از آنها نیز به 50 فقره سرقت لوازم خودرو، 2 فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت منزل اقرار کردند.

وی  با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال مسروقه ادامه داد: با تلاش کارآگاهان پلیس تاکنون 101 نفر از مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/1332