printlogo


کشف بیش از 143 کیلوگرم تریاک از منزل قاچاقچی زن
کشف بیش از 143 کیلوگرم تریاک از منزل قاچاقچی زن
کد خبر: 1311
فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از 143 کیلوگرم در منزل قاچاقچی زن، طی عملیات مشترک پلیس استان های البرز و ویژه غرب استان تهران خبر داد.
به گزارش رمزگشا نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان با خبر کشف بیش از 143 کیلوگرم تریاک گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد، خانمی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر خریداری و در مخفیگاه خود در شهر جدید پرند شهرستان رباط کریم دپو کرده است.

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران اعلام و اکیپی از ماموران آن پلیس به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ملحق و به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 143کیلو و 167 گرم تریاک کشف کردند.

این مسئول در پایان گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی پلیس البرز است که با انجام اقدامات اطلاعاتی سعی می کنیم از ورود مواد مخدر به استان پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/


 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/1311