printlogo


پایلوت عملیات ارسال لیست هوشمند حق بیمه در استان‌ البرز
پایلوت عملیات ارسال لیست هوشمند حق بیمه در استان‌ البرز
کد خبر: 12887
به منظور هوشمندسازی فرآیندها با هدف متمرکزسازی، تمامی مراحل دریافت و پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان اداره کل استان البرز به صورت هوشمند در خواهد آمد.
البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز نوشت: داود سعدزاده مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: در راستای هوشمندسازی فرآیندها، تمامی مراحل دریافت و پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان، این طرح در اداره کل استان البرز به اجرا درخواهد آمد 
داود سعد زاده افزود: هدف از اجرای این طرح تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از انباشت مطالبات سازمان به منظور ارائه تعهدات هرچه بهتر به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ماه های گذشته کارفرمایان توصیه کردند جهت بررسی عملکرد لیست هوشمند کارفرمایان محترم نسب به تنظیم و ارسال لیست حق بیمه طبق سامانه جدید در اسرع وقت اقدام نمایند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان ماه فرصت چندانی باقی نمانده گفت: مزید امتنان است این همکاری انجام شود تا بیمه‌شدگان نیز از مزایای این طرح که همان دسترسی سریع‌تر به استفاده از خدمات درمانی سازمان است برخوردار شوند و همچنین همکاران ما نیز فرصت این را داشته باشند تا ایرادات احتمالی این طرح را مرتفع نمایند.
سعدزاده در پایان به منظور بهره برداری کارفرمایان از راهنمای کاربری گفت: پیامک اطلاع‌رسانی برای کلیه کارفرمایان ارسال و کارگزاری‌های رسمی وشعب تابعه استان آماده همکاری با کارفرمایان به منظور رفع خطاها و اشکالات احتمالی در مراحل آغازین طرح هستند.



 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/12887