printlogo


البرز در عزای شمس الشموس اشک ماتم ریخت
البرز در عزای شمس الشموس اشک ماتم ریخت
کد خبر: 12115
همزمان با سالروز شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در آخرین روز از ماه صفر، مردم و خادمیان رضوی روز شنبه با برپایی آیین‌های ویژه در کرج و سایر مناطق استان البرز در سوگ آن حضرت اشک ماتم ریختند.
البرز- رمزگشانیوز؛ خادمیاران رضوی و مردم استان البرز با اجتماع در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج عزاداری و سوگواری کردند.
هیات‌های خدام الرضا(ع) و گروه پرچم خادمیاران رضوی استان البرز امروز در قالب دسته‌های عزاداری از ابتدای خیابان هوشیار در ۴۵ متری گلشهر کرج به سمت آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج با زمزمه «امام رضا(ع)» به سمت این بقعه متبرکه در حصارک کرج به حرکت در آمدند.
این آیین معنوی که با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) همراه بود شور و حال خاصی به وجود آورد و مردم استان البرز همنوا با خادمان رضوی به عزاداری و سوگواری پرداختند.
در مسیر پیاده روی خادمیاران رضوی به خصوص در بلوار گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) موکب‌های پذیرایی و خدمات رسانی همچون پزشکی، پذیرایی، اجتماعی، حقوقی، ایستگاه صلواتی، توزیع اقلام فرهنگی فعال بود.
همچنین امروز ویژه برنامه «در سوگ خورشید» با تجمع مردم عزادار و هیات‌های مذهبی در روبروی آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج برگزار شد.
این برنامه‌های عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در تمام نقاط روستایی و شهری استان البرز همچنان ادامه دارد.
توزیع غذاهای نذری از مهمترین برنامه‌های هیات‌های مذهبی و مردم ولایت‌مدار استان البرز در سالروز شهادت ثامن‌الحجج(ع) است.
کانون حرکت‌های جهادی استان البرز و کانون خدمت جوانان رضوی در سالروز شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس موکب علمداران خدمت را برپا کردند.


 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/12115