به گزارش رمزگشانیوز؛
محمد اسدیان در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی بر برندسازی که از پارامترهای تعیین در توسعه همه جانبه شهر به خصوص در حوزه اقتصاد شهری است اشاره کرد و اظهار داشت: تصویب ردیفهای اعتباری در بودجه بمنزله دستور کار شهرداری به عنوان حوزه اجرایی است لذا مدیران مجموعه نهایت تلاش خود را در راستای اجرای مصوبات معمول نمایند.
رئیس مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: رضایتمندی شهروندان از اولویتهای مدیریت شهری است و شورای ششم در این راستا گام بر میدارد و توجه به مطالبات به حق مخاطبین همواره سرلوحه برنامهها بوده است.
اسدیان اذعان کرد: شهر کرج با فرصتهای فراوان جذب سرمایهگذاری امکان هویتسازی و توسعه پایدار شهری را دارد که مطالبات برندسازی و توجه به فرصتهای معرفی شده بسیار حائز اهمیت است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج از حوزه شهرسازی و معماری، سازمان سیما و منظر و روابط عمومی بعنوان ارکان اصلی در راستای هویتسازی شهر یاد و بر ضرورت تسریع در راهاندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری تأکید کرد.