به گزارش رمزگشانیوز؛ حسین علی زینلیزاده با اشاره به برگزاری نشستی با هیات مدیره و هیات امنای میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری کرج در خصوص رفع معضلات کنونی در میدان مرکزی میوه و تره بار، اظهار داشت: با برگزاری مستمر چنین جلساتی، مشکلات این مجموعه به خوبی احصاء میشود و میتوان با نگاه تعاملی و برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع آنها اقدام کرد.
این مسئول ادامه داد: بدون شک همفکری و نگاه تعاملی بین سازمان و بهرهبرداران این میدان میتواند گرهگشای مشکلاتی باشد که تا کنون حل نشده باقی مانده است.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه توسعه و تقویت زیرساختهای این میدان باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، گفت: با حرکت در چارچوب قوانین و ضوابط تعیین شده میتوان به اهداف پیش بینی شده در این خصوص دست پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه این میدان از لحاظ ساختاری نیازمند رسیدگی و اعمال تغییرات است تا از این طریق بتواند به مراجعان خدمات با کیفیتتری ارائه کند، توضیح داد: این مجموعه جایگاه ویژهای در تامین نیازهای سبد خانوار به انواع میوهها، سبزیجات و محصولات کشاورزی دارد و علاوه براین تامین نیاز روزانه شهروندان کرجی، بخشی از نیاز استانهای همجوار را هم پاسخگو است.
زینلیزاده با اشاره به نگاه مجدانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات این میدان افزود: بهبود وضعیت ترافیکی سطح معابر، رفع سدمعبر و همچنین ساماندهی پارکینگهای این میدان از اولویتهای فعلی سازمان است.
این مسئول ابراز کرد: نگاه ما به این مجموعه توسعه محور است و امیداریم با حمایت بیشتر مسئولان در آینده نزدیک اتفاقات خوبی را در میدان مرکزی میوه و تره بار شاهد باشیم.
وی با تاکید بر اینکه اعتماد شهروندان مهمترین سرمایه سازمان است، گفت: بهره برداران غرفهها باید با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و البته مشتری مداری، خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهند تا از این طریق زمینه رضایت بیشتر مردم از مجموعه مدیریت شهری کرج را فراهم کنند.
زینلیزاده در پایان با اشاره به اینکه باید در خصوص مراجعه مردم به بازارهای این چنینی فرهنگسازی بیشتری صورت بگیرد، گفت: اطلاع رسانی مناسب در خصوص خدماتی که میادین و بازارروزها ارائه میدهند نقش به سزایی در جلب اعتماد مردم دارد.