printlogo


  جشنواره تئاتر البرز قوی به پایان راه خود رسید
  جشنواره تئاتر البرز قوی به پایان راه خود رسید
کد خبر: 10066
مرحله استانی سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج که در قالب «جشنواره تئاتر البرز قوی» با نام «سودای عشق» برگزار شد، به کار خود پایان داد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ رئیس بسیج هنرمندان استان البرز در آیین پایانی جشنواره تئاتر البرز قوی که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب نمایش و تئاتر را تاثیرگذارتر از منبر می‌دانند و این نشان از ارزش و تاثیرگذاری بالای این هنر در جامعه است.

ابراهیم نوروزی‌فر با بیان اینکه هنرمندان این عرصه باید با زبان هنر جهاد تبیین کنند و از انقلاب اسلامی حمایت کنند، عنوان کرد: مسئولان هم باید از هنرمندان حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشند تا از مشکلات این قشر کاسته بشود.

وی گفت: سیزدهمین مرحله استانی جشنواره تئاتر بسیج در استان البرز با عنوان جشنواره تئاتر البرز قوی «سودای عشق» در بخش های نمایشنامه نویسی، نمایش صحنه ای، محیطی و میدانی برگزار شد.

نوروزی فر تصریح کرد: باتوجه به اینکه چند سالی بود که در استان البرز این جشنواره برگزار نشده بود، علاقه‌مندان تا ۲۵ آبان ماه سال جاری فرصت داشتند آثار خود را ارسال کنند که آثار خوب و زیادی به دبیرخانه سودای عشق استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: داوران این جشنواره ۱۰ اثر را برای مرحله نهایی جشنواره انتخاب کردند که این ۱۰ اثر برگزیده در روزهای سوم و پنجم آذرماه در سالن تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

وی خاطر نشان کرد: از ۱۰ اثری که در سطح استان منتخب شدند ۳ اثر منتخب به جشنواره تئاتر بسیج کشوری راه پیدا کردند تا بین ۳۱ استان به رقابت بپردازند.

آثار منتخب جشنواره سودای عشق شامل نمایش‌های صادق، چمدان بازمانده، ماه و مهر، پنح تن، من به زبان دیگری خواب می‌بینم، ماه سه نفر، گوهری در صدف، یک تیر متمایل به ساعت ۲۵، آیا کسی هست مرا یاری کند و شیدایی بوده است.

انتهای پیام/
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/10066