یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کرج :

توسعه خدمات شهری عمده مطالبات پروژه مسکن مهر ماهدشت کرج است

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: توسعه خدمات شهری عمده مطالبات مردم در پروژه مسکن مهر ماهدشت کرج بوده است که اقدامات لازم دراین زمینه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «غفور قاسم پور» در نشست  پیگیری مصوبات پروژه‌های مسکن مهر ماهدشت در جمع مدیران شهری افزود: با اعلام مزایده از سوی اداره کل راه و شهرسازی واجدان شرایط برای واگذاری پروژه‌های خدماتی، درمانی، ورزشی به میدان خواهند آمد.

وی ادامه داد : به منظور خدمات‌رسانی مناسب‌تر به ساکنان ماهدشت، با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی در این منطقه افزایش می‌یابد.
 
معاون استاندار البرز همچنین در خصوص تکمیل مدرسه نیمه تمام جلالی مهر ماهدشت نیز گفت : اداره کل نوسازی مدارس مامور اتمام این پروژه آموزشی شده است و انتظار می‌رود باید با سرعت بیشتری تا ۱۲ بهمن ماه سالجاری این مجموعه را در راستای بهبود زیرساخت‌های آموزشی در ماهدشت به اتمام برسد.

قاسم پور گفت: بازسازی و مقاوم سازی ساختمان کلانتری ماهدشت با مصوبه ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری تا قبل از پایان سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

استاندار البرز هفته گذشته در جریان سفر به شهر ماهدشت در جمع شماری از شهروندان مطالبات و دغدغه‌های مردمی را مورد پیگیری قرار داده بود که در این جلسه، توسط فرماندار کرج ماموریت‌های ویژه‌ای به دستگاه‌های خدمات رسان محول شد.  

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات