پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر؛

بیش از 204 کیلوگرم تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف 204 کیلو و 200گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» با اشاره به توقیف خودروی حمل تریاک در عملیات مشترک گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و در اوزان بالا فعالیت داشته و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته و مترصد انتقال آن به وسیله یک خودرو پراید به استان‌های مرکزی کشور از جمله استان البرز است.

وی گفت: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان های مسیر حرکت خودرو، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در محورهای مواصلاتی شهرستان بم مستقر شده و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب خودروی حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه ضمن متوقف کردن خودرو، راننده آن را دستگیر کردند. در بازرسی از خودرو توقیف شده 204 کیلو و 200 گرم تریاک کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز از مهم ترین دلایل بروز ناهنجاری های اجتماعی است و پلیس با مبارزه جدی با این معضل، قصد تزریق آرامش و امنیت به جامعه را دارد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات