شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشی از کانال آب فردیس ایمن‌سازی می‌شود

شهردار فردیس از آغاز دیوارکشی کانال آب بلوار بهاران به طول ۱۶۰۰ متر خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمدرضا احمدی‌نژاد روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهرداری فردیس، با اشاره به پروژه ایمن سازی کانال آب خیابان جهاد واقع در انتهای بلوار بهاران، اظهار کرد: شهرداری برای ایمن سازی کانال آب و پیشگیری از بروز حوادث جانی و مالی، احداث دیوار کشی به طول هزار و ۶۰۰ متر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه اعتبار این پروژه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است.

شهردار فردیس در ادامه ضمن بازدید از پروژه جدولگذاری و پیاده راه‌سازی شهرک ناز، تاکید کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع پیاده راه‌سازی در بلوار سرو ناز انجام شده که همراه با جدولگذاری در معبر مذکور بوده است.

به گفته احمدی نژاد، زیر سازی و جدول‌گذاری معابر مجاور مجتمع‌های بهارستان و هما شهرک ناز در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساختمان نیمه کاره سرای محله شهرک راه آهن آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مساحت زیربنا و محوله سازی این پروژه ۳ هزار متر مربع است.

به گفته شهردار فردیس، اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث سرای محله شهرک راه آهن ۱۷ میلیارد تومان است.

وی هدف از ساخت سراهای محله را توسعه فرهنگی محلات کم برخوردار اعلام کرد و افزود: در سراهای محله امکانات متنوعی از جمله کتابخانه، آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای و … پیش بینی شده است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه رسیدگی به مناطق کم برخوردار شهر از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری فردیس است، تصریح کرد: در صدد هستیم عملیات اجرایی این پروژه را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

وی همچنین به اجرای پروژه چمن مصنوعی پارک خبرنگار فردیس اشاره کرد و گفت: هزار و ۸۰۰ متر مربع در این پروژه چمن مصنوعی به کار رفته است و اعتبار اجرای آن نیز ۸۰۰ میلیون تومان است.

شهردار فردیس با بیان اینکه رویکرد شهرداری افزایش هرچه بیشتر زیرساخت ورزش‌های مختلف در محلات است، خاطرنشان کرد: پروژه چمن مصنوعی پارک خبرنگار به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات