شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا عباسی:

 اهداف و رویکردهای کارخانه نوآوری البرز قابل تحسین است

دکتر علیرضا عباسی رویکردهای کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز را نمادی از توسعه روحیه «ما می توانیم» در جوان ایرانی توصیف کرد. 

به گزارش رمزگشانیوز؛ دکتر «علیرضا عباسی» ، نماینده مردم شریف کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با بیان این مطلب گفت: عده ای به جوانان ما القاء می‌کنند که توان علمی رسیدن  به برخی علوم را نداریم یا انجام برخی فعالیت‌ها نمی‌شود، نمی‌گذارند و اجازه نمی‌دهند، این در حالی است که با تقویت و تزریق روحیه، باور می‌کنند که هم می‌شود و هم می‌توانیم و هم باید برای رفع موانع  تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه توان جوان ایرانی نباید دستکم گرفته شود، گفت:  نگاه ویژه رهبری به نخبگان کشور و نقش آنان در حل مشکلات موجود و پیشرفت کشور بسیار مورد تاکید است.  قانون حمایت از دانش بنیان‌ها در مجلس شورای اسلامی نیز با همین هدف تصویب شد که قانون بسیار خوبی است و  باید به خوبی نیز اجرایی شود.

دکتر عباسی گفت: دولت باید نیازهای خود را در حوزه‌های مختلف احصاء کرده تا شرکت‌های  دانش‌بنیان، اطلاع مناسب از نیازها داشته و برای رفع نیازها کوشش کنند، البته باید در مرحله بعد، برای جمعیت ۶۰۰ میلیونی اطراف ایران نیز شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌ریزی داشته باشند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های مرتبط با حوزه نوآورانه و فناورانه مانند ایجاد کارخانه نوآوری البرز، می‌تواند روحیه «ما می‌توانیم» را در جوانان ایجاد کند و به شکل مطلوب تسهیل‌گری در ارائه این خدمات صورت بگیرد، در ضمن دستگاه‌های مرتبط نیز وظایف خود را در ارائه خدمات و زیرساخت‌ها به نحو مطلوب انجام دهند.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات