پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جبران کمبود سرانه های آموزشی، مسئولان را از پرورش دانش آموزان غافل نکند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جای خرسندی دارد که در استان البرز همدلی و وفاق ویژه‌ای برای ساخت مدرسه شکل گرفته و مشارکت دولت و مجمع خیرین برای ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان، روند خوبی را طی می‌کند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «مجتبی عبداللهی» در شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر آموزش و پرورش، برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی خیرین مدرسه‌ساز استان، افزود: کمبودهای سرانه‌های آموزشی و پرورشی استان
و تلاش برای جبران عقب ماندگی‌ها در این بخش نباید ما را از موضوع مهم پرورش در کنار آموزش، غافل کند.

وی ادامه داد: طی ۳ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، دانش‌آموزان، بدون محدودیت و نظارت کافی در فضای مجازی حضور داشتند که به طور قطع تبعاتی در حوزه آموزش و پرورش آنها داشته است.

عبداللهی گفت: از مجموعه آموزش و پرورش استان انتظار می‌رود که برای پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان در قالب دانش‌آموزان این کشور، برنامه و راهکار ارائه دهند.

وی با اشاره به جایگاه معلمان در فرهنگ ایران و جهان، گفت: بی‌شک آینده کشور در دست آموزگاران است و باید برای بروز رسانی دانش و مهارت آنها، اقدامات لازم صورت گیرد.

عبداللهی افزود: جای خرسندی دارد که در استان البرز همدلی و وفاق ویژه‌ای برای ساخت مدرسه شکل گرفته و مشارکت دولت و مجمع خیرین برای ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان، روند خوبی را طی می‌کند.

وی گفت: حدود ۵۵۰ مدرسه برای جبران کمبودهای استان در حوزه آموزش و پرورش نیاز است که برای این امر برنامه ریزی‌های ویژه‌ای صورت گرفته است  .
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات