پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

توییت فارسی واتساپ درباره قطع شماره های ایرانی در سراسر دنیا

رسانه تخصصی زومیت از توئیت فارسی واتساپ خبر داده است. این توئیت در حقیقت ترجمه توئیت انگلیسی شب گذشته گروه متا درباره اختلال پیش آمده برای شماره های ایرانی استفاده کننده از واتساپ است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از زومیت؛ از دو شب قبل که بنا بر تصمیم شورای امنیت کشور به صورت موقت از سوی شرکت زیرساخت و وزارت ارتباطات ، دسترسی کاربران ایرانی به پیام رسان واتساپ گروه متا به مالکیت مارک زاکربرگ محدود شد ، این محدودیت ها به گونه ای بود که نه تنها کاربران ایرانی درحال استفاده از شبکه اینترنت داخلی کشور که دارندگان خدمات پایه واتساپ که این اپلیکیشن را با سیم کارت مبداء ایرانی روی گوشی های خود بالا آورده بودند هم دچار اختلالات جدی و در مواردی محدودیت و عدم دسترسی شدند.

اتفاقی که این گروه سرمایه گذاری بین المللی در زمینه شبکه های اجتماعی که مالکیت فیسبوک ، اینستاگرام و واتساپ را بر عهده دارد ، تلاش می کند بگوید یک سیاست اتخاذ شده از سوی ایران است و ارتباطی با آنها ندارد. آنها در پیام فارسی خود نوشته اند:«ما شماره های ایرانی را مسدود نکردیم» و از تلاش برای حل مشکل شماره های متصل به اینستاگرام با سیم کارت های ایران که بیرون از مرز های سرزمینی کشورمان دچار این اختلال شده اند خبر داده است.  
انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات