پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در البرز با جدیت دنبال می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در البرز به جد پیگیری می‌شود، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان بیش از 1400 هکتار زمین با ظرفیت ساخت حدود 98 هزار واحد مسکونی اختصاص داده شده است که به عنوان یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم به صورت جدی دنبال می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه طرح نهضت ملی مسکن که با حضور ابوالفضل فانی، مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران ارشد و کارشناسان مرتبط با موضوع در سالن جلسات حوزه عمران برگزار شد، اظهار داشت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های مهم دولت، ساخت واحدهای مسکونی بر اساس اصول مهندسی و طراحی مناسب است تا ساختمانی ایمن، مقرون به صرفه و اقتصادی که تمام پارامترهای ایمنی در آن لحاظ شده باشد، به متقاضیان واگذار شود.

وی افزود: این مهم می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه قشر جوان جامعه باشد که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست، گزارشی از سوی دستگاه‌های مختلف پیرامون اقدامات انجام شده در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارائه شد.

در این راستا افضلی تاکید کرد: ضرورت دارد بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و تاکیدات ریاست محترم‌ جمهوری گزارش اقدامات انجام شده به صورت جامع و کامل تهیه و تدوین شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات