شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقبال سه برابری نویسندگان البرزی از جایزه کتاب سال

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی البرز گفت: امسال میزان استقبال پژوهشگران، نویسندگان، اساتید دانشگاه و دانشگاهیان در پنجمین جایزه کتاب سال البرز نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

به گزارش رمزگشانیوز، «علی نوروزی» افزود: امسال حدود ۱۵۰ عنوان کتاب از البرز  به دبیرخانه جایزه کتاب استانی با هدف شرکت در چهلمین دوره جایزه کتاب  سال ارسال شد، این در حالی است که در سال گذشته حدود ۴۷ عنوان کتاب از این استان به دبیرخانه ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره در مرداد ماه اعلام شده بود،  اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا بیستم شهریور ماه بوده که در این مدت ۱۵۰ عنوان کتاب به دبیرخانه پنجمین جایزه کتاب سال استان ارسال که در پایان مهلت تعیین شده آثار به دبیرخانه مرکزی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرستاده شدند.

نوروزی گفت: این درحالی است که امسال میزان حضور دانشگاهیان و ناشران برتر از البرز برای شرکت در جایزه کتاب سال نسبت به سال‌های قبل رشد بسیار زیادی داشته است.

وی ادامه داد: در بین عناوین ارسال شده کتب دانشگاهی با موضوعات مختلف و از سوی دیگر آثار ارسالی ناشران برتر، نویسندگان و مترجمان استان از محتوا و کیفیت بهتری برخوردار بوده اند.

چهلمین دوره جایزه کتاب سال در بهمن ماه امسال برگزار می شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات