جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 تلاش برای تکمیل فاز اول قطار شهری کرج/ ایستگاه‌ها برای تست سرد و گرم آماده می‌شوند

سرپرست شهرداری کرج گفت: تمهیدات لازم برای انجام تست سرد و گرم قطار شهری اندیشیده شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ منوچهر غفاری در بازدید از آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرج که به همراه استاندار البرز و جمعی از اعضای شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: با همت و تلاش همکارانم در مجموعه، حمایت استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج، قرار بر این است تا پایان سال، فاز یک متروی کرج به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: برای این کار لازم است ایستگاه‌هایی که در مسیر این فاز قرار دارند هر چه سریع‌تر تکمیل شوند.

این مسئول توضیح داد: کار تکمیل دو ایستگاه قطار شهری F تا K (۴۵ متری گلشهر- چهارراه طالقانی) در مراحل پایانی قرار دارد و تاسیسات لازم مثل پله برقی و آسانسور هم در حال نصب است.

 غفاری اضافه کرد: این دو ایستگاه به دلیل ظرفیت بالای جابه‌جایی مسافر، در فاز اول به بهره‌برداری می‌رسند و مابقی ایستگاه‌ها به تدریج تکمیل خواهند شد.

به گفته سرپرست شهرداری کرج، تمهیدات لازم برای انجام تستِ سرد و گرم اندیشیده شده است.

زمان راه اندازی آزمایشی قطار شهری

 در ادامه این بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج  توضیح داد: با وجود پیشرفتِ قابل ملاحظه پروژه قطار شهری نسبت به گذشته، اما هنوز جای کار فراوانی وجود دارد.

محمد اسدیان افزود: با تلاش مجموعه شورا و شهرداری و همراهی استاندار البرز روز به روز شاهد وضعیتِ بهتری برای پروژه قطار شهری کرج هستیم.

وی اظهار کرد: تا آذرماه امسال شرایط برای انجام تست‌های لازم و راه اندازی آزمایشی مترو کرج فراهم خواهد شد.

گفتنی است، طراحی مدلی در ایستگاه‌های مترو به ویژه در ورودی و خروجی ها برای ایجاد ساختمان‌های تجاری و رسیدن به درآمد پایدار و همکاری با دانشگاه خوارزمی برای اختصاص زمین دپو در روی زمین موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات