پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

430 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه عمران و زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اعلام کرد: بنا داریم در سال جاری تعدادی واحد کارگاهی را در شهرک‌های صنعتی این استان به صنایع خلاق و دانش بنیان اختصاص دهیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛  حمیدرضا عقاب‌نشین درخصوص اقدامات و پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی دولتی استان البرز، افزود: شرکت‌های دانش بنیانی که توانایی خریداری، احداث یا اجاره اماکن جدید را ندارند از واحدهای کارگاهی استیجاری استفاده خواهند کرد تا زمانی‌که به مرحله رشد و سوددهی رسیده و بتوانند در محلی وسیع تر به ادامه فعالیت خود بپردازند.

وی به دیگر برنامه‌های در دست اقدام این حوزه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از موارد مورد پیگیری در شهرکهای صنعتی، موضوع تامین زیرساخت‌هایی همچون آب مورد نیاز واحدهای صنعتی است که به زودی شاهد انتقال پساب آب کرج به شهرکهای صنعتی خواهیم بود.

عقاب‌نشین افزود: برای بهره‌برداری از طرح‌های زیرساختی شهرکهای صنعتی ۴۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه عمران و زیرساخت صورت گرفته است.

وی به بهره‌برداری از سه پست برق در شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: این پست‌های برق که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید در شهرک‌های صنعتی اشتهارد،کوثر و امید است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: تمام واگذاری‌های اخیر اراضی صنعتی را با توجه به تقاضاهای زیادی که در استان وجود دارد از طریق مزایده انجام داده‌ایم و این مزایده‌ها به گونه ای است که از طریق ارزیابی کیفی صورت می‌گیرد و دست دلالان از خریداری زمین‌ها کوتاه شده است.

وی افزود: همچنین در استان البرز زمین های واگذار شده از سال‌های گذشته در حال تعیین تکلیف است و در آینده نزدیک تمام اراضی بهره برداری نشده بازپس گیری و به بهره برداران واقعی می رسد.
 
انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات