جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پروازهای اربعین از فرودگاه بین المللی پیام برقرار شد

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان از برقرار شدن پروازهای خدمات رسانی به زایران عتبات عالیات و اربعین حسینی در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مهدی جعفری» روز جمعه افزود: بر همین اساس  متقاضیان پرواز اربعین از روز شنبه دوازدهم شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به سایتhttp://app.ataair.ir نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: قیمت بلیت مصوب رفت و برگشت ۶ میلیون تومان است که  در مرحله  اول فروش بلیت‌ها از مبدا فرودگاه پیام و بالعکس از سایت فروش هواپیمایی آتا در دسترس خواهد بود.

جعفری با بیان اینکه  تمام  مسافران متقاضی سفر به عتبات عالیات از فرودگاه پیام می‌بایست در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت‌نام کرده باشند، اظهار داشت: پس از آن می‌توانند برای دریافت بلیت پروازهای اربعین فرودگاه بین‌المللی پیام از صبح روز شنبه دوزادهم شهریور ماه ساعت هشت صبح به سایت مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون  ظرفیت اعلامی برای پروازهای اربعین از فرودگاه پیام در فاز اول می‌باشد و پس از تکمیل آنها، ظرفیت فازهای بعدی برای این فرودگاه در جهت بهره‌مندی زائرین عتبات عالیات ایجاد می‌شود.

انتهای پیام.   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات