شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به مناسبت هفته دولت اجرا شد

ویژه برنامه‌های کتابخانه سیار کانون البرز در سهرابیه کرج

کودکان و نوجوانان منطقه «سهرابیه»‌ی کرج به مناسبت هفته دولت میزبان کتابخانه سیار بوده و از فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون بهره‌مند شدند.

به گزارش رمزگشانیوز, کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز که در تمام ایام سال با حضور در مناطق روستایی و کم‌برخوردار به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی می‌کند، روز پنج‌شنبه همزمان با دومین روز هفته‌ دولت و با هدف معرفی خدمات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به منطقه «سهرابیه» و پاسخ‌گویی به مطالبات مردم این منطقه پس از برگزاری میز خدمت در این محل، به سهرابیه سفر کرده  و میهمان کودکان و نوجوانان این منطقه شد.

نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، نمایش پویانمایی«کشاورز و ربات» و اجرای کار خلاق «نقاشی با تکه کاغذها» از فعالیت‌هایی بود که در این ویژه‌برنامه، برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

گفتنی است کتابخانه سیار کانون در راستای مأموریت خود و همچنین به منظور همکاری با قرارگاه اجتماعی استانداری البرز در جهت خدمت به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار در طرح تحول و توانمندسازی ۶۶ منطقه کم برخوردار کرج حضور فعال داشته و با حضور مربی بخش سیار و کارشناسان به کودکان این مناطق خدمت‌رسانی می‌کند.

لازم به توضیح است سرپرست و کارشناسان کانون البرز روز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ در طرح چهارشنبه‌های جهادی با استقرار میز خدمت در این منطقه حضور داشتند و مصوب شده بود که تا سه هفته‌ آتی با حضور کتابخانه‌ سیار برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا کنند.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات