پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی در البرز در حال برگزاری است

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از محل برگزاری آزمون جامع استاندارد های مهارتی در این استان بازدید نمود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سعید جابری انصاری، سرپرست این اداره کل به همراه سید محمود سرباز، سرپرست معاونت هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در نخستین روز از برگزاری سومین آزمون جامع مهارتی ضمن حضور در محل برگزاری این آزمون از نحوه برگزاری بازدید نمود.

جابری انصاری اظهار داشت: آزمون جامع استانداردهای مهارتی با هدف فراگیر شدن آموزش های مهارتی، ارتقاء سطح آموزش های هنری جهت ایجاد در بازار کار و اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر برگزار می شود که در توسعه و رشد جامعه نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این آزمون إرتقای سطح سنجش و توان هنرجویان است، خاطرنشان کرد: هنرجویان پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند که این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استاندارد‌های قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش برای دریافت دیپلم است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح آموزش های هنری جهت ایجاد بازار کار و اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر و آشنایی و سنجش میزان کارآموزان از اهداف برگزاری این آزمون است.

جابری انصاری در ادامه ابراز داشت: آزمون جامع استاندارد های مهارتی سال تحصیلی جاری در استان البرز، با تعداد 1328 هنرجو در دو روز پنج شنبه سوم و جمعه چهارم شهریور در 13 رشته مهارتی، برگزار خواهد شد.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات