پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 ویل اسمیت بدون پست عذرخواهی به شبکه‌های اجتماعی بازگشت

ویل اسمیت هنرپیشه هالیوودی که در مراسم اسکار به کریس راک مجری مراسم سیلی زد، بدون پیامی از عذرخواهی به شبکه‌های اجتماعی بازگشت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ فارس به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت، ویل اسمیت هنرپیشه هالیوودی که در مراسم اسکار به کریس راک مجری مراسم سیلی زد، بدون پیامی از عذرخواهی به شبکه‌های اجتماعی بازگشت.

این بازیگر روز جمعه اولین پست خود را از زمان مراسم اسکار در ۲۷ مارس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او در این پست اما به ماجرای سیلی زدن به کریس راک و عذرخواهی در این خصوص اشاره نکرد.

پست جدید اسمیت ویدیوی کوتاهی از یک گوریل جوان را نشان می‌دهد که با زدن چندین بار به پشت یک گوریل بزرگ، خشم آن گوریل بسیار بزرگ‌تر را برمی‌انگیزد. او پیامی به این ویدیو اضافه کرد با این عنوان: «سعی می‌کنم به شبکه‌های اجتماعی برگردم».



در میان کسانی که در مورد این پست نظر دادند، سزار میلان، شخصیت سابق نشنال جئوگرافیک بود که نوشت: «سلطنت حیوانات با توست ویل».

این دقیقاً سه هفته پس از پست قبلی اسمیت انجام می‌شود، که ویدیویی از صحبت مستقیم او با دوربین بود که گفت: «تمام وجودم بر این مسئله اذعان می‌کند که در آن لحظه رفتار درستی نداشتم». او همچنین از راک و خانواده این کمدین پس از اتفاقی که منجر به استعفای اسمیت از آکادمی و محرومیت ۱۰ ساله از رویدادهای اسکار را برایش به دنبال داشت، عذرخواهی کرد.

تنها پست دیگر اسمیت پس از شب اسکار، عذرخواهی کتبی او از راک در روز بعد از مراسم بود. در این مراسم، اسمیت بلافاصله پس از رویارویی با راک به دلیل شوخی در مورد سر تراشیده شده همسرش جِیدا پینکت اسمیت، اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم «شاه ریچارد» پذیرفت و در سخنرانیزمان دریافت جایزه‌اش از آکادمی اسکار عذرخواهی کرد، اما از راک عذرخواهی نکرد.

قبل از اسکار، اسمیت اغلب از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن لحظات دلپذیر زندگی خود و ارتباط با هواداران استفاده می‌کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات