پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فروش ۲ میلیاردی ۴ فیلم جدید؛ «ابلق» گیشه را فتح کرد

۴ فیلم جدید اکران، طی ۳ روز نخست نمایش خود، در حدود ۲ میلیارد تومان فروختند تا علاوه بر تکثر تنوع، به پررونق شدن گیشه نیز کمک کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  به نقل از ایرنا؛ از چهارشنبه هفته گذشته، ۴ فیلم جدید به روی پرده رفتند تا این فیلم‌ها بتوانند در حدود ۲ میلیارد تومان به گیشه کمک کنند. البته که میزان انتظار از میزان افتتاحیه این ۴ فیلم، بیشتر از این مبلغ است اما به دلیل کثرت سفرهای تابستانی، سینماها طی هفته گذشته با استقبال متوسطی همراه بودند تا این فضا، تأثیرگذاری خود را بر روی فروش فیلم‌ها نیز گذاشته و بدین‌ترتیب، افتتاحیه این ۴ فیلم نیز به مانند گیشه آثار دیگر، از سفرهای تابستانی لطمه بخورد.

پرفروش‌ترین فیلم جدید، ابلق است که افتتاحیه‌ای ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی را رقم زد. فیلم نرگس آبیار اگرچه در روز چهارشنبه، کمتر از انتظار ظاهر شد اما یک پنجشنبه و جمعه خوب را پشت سر گذاشت تا علاوه بر اینکه پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم جدید سینماها لقب بگیرد بلکه با عبور از دوزیست و تی‌تی، به پرفروش‌‎ترین فیلم روز سینمای ایران تبدیل شود.

نخستین ساخته یوسف حاتمی‌کیا، روز چهارشنبه و پنجشنبه خود را بسیار ضعیف آغاز کرد اما ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام تهیه‌کننده شب طلایی به همراه چند نفر از بازیگران فیلم، عصر جمعه به پردیس کورش رفتند تا طلسم نفروختن این فیلم شکسته شود و میزان استقبال از این فیلم، با رشدی تصاعدی همراه شود.

شب طلایی، به عنوان دومین فیلم پرفروش جدید، افتتاحیه‌ای ۵۰ میلیون تومانی را در گیشه تجربه کرد.

برای مرجان نیز ۲۳ میلیون تومان فروخت تا تعداد مخاطبان فیلم حمید زرگرنژاد، از مرز ۵۰۰ نفر فراتر رود.

رویای سهراب نیز با استقبال ۴۰۰ نفری مخاطبان، ۱۷ میلیون تومان فروخت تا ضعیف‌ترین عملکرد را در میان فیلم‌های جدید به نام خود ثبت کند.

نکته قابل توجه این فروش آن که، ۳ فیلم شب طلایی، برای مرجان و رویای سهراب، هنوز به شکلی همه‌جانبه، اکران خود را در شهرستان‌ها آغاز نکرده‌اند و بیشترین میزان فروش این فیلم‌ها، در تهران رقم خورده است که انتظار می‌رود با توجه به افزایش سالن‌های نمایش این فیلم در سراسر کشور، آمار فروش این فیلم‌ها نیز در طول هفته جاری به میزان قابل‌توجهی بالاتر رود.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات