جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

میز خدمت چهارشنبه‌ها در محله‌های کم برخوردار استان برپا می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مدیران استان باید با دید مثبت و تلاش شبانه‌روزی در دولت مردمی ایران قوی و اهداف و برنامه‌ها دولت سیزدهم اقدام کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در چهارشنبه جهادی این هفته که با همراهی مدیران کل دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان استان در شهرک مسکونی ابریشم در شهرستان چهارباغ برگزار شد، افزود: چهارشنبه‌های جهادی در قالب میز خدمت هر هفته پاسخگوی مردم یکی از محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی استان است.

وی ادامه داد: مدیران در رده‌های مختلف به بررسی میدانی مشکلات و مطالبات مردم و محله‌ها می‌پردازند.

عبداللهی گفت: بیشترین موضوعات مردم در حوزه زیرساخت‌ها و مشکلات و کمبودهای عمومی است که در این راستا برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت در دستور کار داریم.

وی افزود: افراد متقاضی شغل و همچنین اقشار کم درآمد جامعه نیز درخواست توجه ویژه دارند. با پیگیری‌های مجدانه پس از احصاء مشکلات، درصدد رفع موانع بر می‌آییم.

وی افزود: همچنین روند رسیدگی به مطالبات مردم و تحقق درخواست‌ها رصد می‌شود و به جد تلاش می‌کنیم که رضایت‌مندی و رفاه و آرامش مردم را ارتقاء دهیم.

وی گفت: در محله های قبلی شاهد رضایت و خرسندی مردم بودیم چراکه اراده ما برای حل مسائل برای آنها ملموس شده است.

عبداللهی افزود: مدیران استان باید با دید مثبت و تلاش شبانه روزی در دولت مردمی ایران قوی و اهداف و برنامه ها دولت سیزدهم اقدام کنند.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات