جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آخرین آمارهای کرونا در کشور/ ۱۸ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی

بنابر اعلام وزارت بهداشت طی شبانه‌روز گذشته ۸۹۴ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده و دو نفر نیز جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت اعلام کرد که از دیروز تا امروز ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۶۰ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شده‌اند. با این آمار مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۰۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، دو بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۶۴ هزار و ۴۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.۳۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۲ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۹۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق بیش از ۳۵ هزار دز واکسن در شبانه روز گذشته

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۷۷۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۰ هزار و ۶۵۳ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۱۹۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۶۲۲ دُز رسیده است.

در شبانه روز گذشته ۳۵ هزار و ۹۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

انتهای پیام
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات