سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 آیت‌الله حسینی همدانی در جلسه شورای اداری استان البرز:

از جلسه شورای اداری باید برای رفع مشکلات کلان استان استفاده کرد

جلسه شورای اداری استان البرز بعدازظهر با حضور حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه کرج، دکتر «عبداللهی استاندار» البرز و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ضمن عرض خدا قوت و تشکر به تمام دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: الحمدالله فعالیت‌های صورت گرفته چشمگیر است و باید با سرعت و توان بیشتری ادامه پیدا کند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه جلسه شورای اداری از جلسات مهم استان است، تصریح کرد: در این جلسات نباید فقط به ارائه گزارش عملکرد اکتفا کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از جلسه شورای اداری باید برای رفع مشکلات کلان استان استفاده کرد، تصریح کرد: در این جلسه باید مشکلات اساسی احصا شده را بررسی و به ارائه راهکارها پرداخت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، گفت: باید برای صرفه‌جویی در این امر، جنبه‌های تشویقی و تنبیهی لحاظ شود.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر نظارت جدی بر مصرف آب و برق، گفت: استان همواره از تخلفات ناشی از این امر متضرر است لذا باید با نظارت از تخلفات جلوگیری کرد.

وی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم اصلاح سیستم آبیاری کشاورزی از سنتی به پیشرفته، گفت: متأسفانه در سطح استان صیفی‌جاتی که به آب فراوان نیاز دارد به‌صورت غرق آبی کشت می‌شود که ضروری است از این امر جلوگیری و آبیاری قطره‌ای و تحت‌فشار را جایگزین کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز با تأکید بر استفاده از جلوه‌های هنری برای تبلیغ صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، گفت: باید دستگاه‌های تبلیغی اعم از صداوسیما، اداره ارشاد و حوزه هنری و حتی ستاد احیا امربه‌معروف (از اسراف به‌عنوان بزرگ‌ترین منکر) در این زمینه ورود کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش پایانی با تأکید بر لزوم توجه به همیاری سازمانی، گفت: گاهی برخی از دستگاه‌های استان توانایی رفع مشکلات دیگر دستگاهی را دارد که شایسته است در این زمینه اقدام کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات