جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهره‌برداری از خردجمعی و ظرفیت‌های علمی استان در مسیر توسعه

نماینده عالی دولت در استان البرز با جمعی از پژوهشگران و مبتکران دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص طرح دانش‌بنیان ساماندهی زباله‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» روز شنبه در دیدار با جمعی از پژوهشگران و مبتکران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به اهمیت حضور فعال هیات‌های علمی و دانشجویان نخبه استان در راستای تحقق اهداف توسعه ای استان اشاره کرده و بر ضرورت بهره برداری از این توان پویا، تاکید کرد.

وی ادامه داد: نخبگان دانشگاه‌های استان طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی دارند که باید قابلیت اجرایی آنها را سنجید و با رویکرد توسعه دانش محور مورد استفاده قرار داد.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که با خردجمعی و انسجام می توانیم برنامه‌های ویژه‌ای را در استان اجرا کنیم که علاوه بر مردم این استان، مردم کشور از آن منتفع شوند.

وی افزود: تا جای ممکن و با تمام توان از ایده‌های جدید و کاربردی حمایت می‌کنیم چراکه در سالن تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرینی باید دانشگاهیان وارد میدان شوند.

استاندار البرز گفت: ساماندهی زباله‌ها در استان یک دغدغه جدی است که باید مدیریت شهری با اهتمام ویژه ای ورود کند و از طرح های خلاقانه استقبال کند.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات