پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیرجانی خبر داد؛

بارگذاری اطلاعات فرصت های سرمایه گذاری در نقشه هوشمند شهر کرج

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از بارگذاری اطلاعات فرصت های سرمایه گذاری این کلانشهر در نقشه هوشمند شهر خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رامین بیرجانی  با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اطلاعات دسته بندی شده فرصت های سرمایه گذاری در چهار بخش: گردشگری، ورزشی، تجاری – خدماتی و فرهنگی – رفاهی در نقشه هوشمند شهر کرج (اینجا) بارگذاری شده و سرمایه گذاران و علاقمندان می توانند نسبت به بازدید و اطلاع از آنها اقدام نمایند.

وی ادامه داد: متقاضیان سرمایه گذاری در فرصت های موجود می توانند حسب رشته تخصصی و علاقمندی و متناسب با میزان سرمایه ریالی و آورده اولیه خود از بسته های آماده شده همراه با موقعیت جغرافیایی زمین اجرای طرح ها مطلع شوند و در صورت تمایل برای مذاکرات بیشتر به سازمان مراجعه نمایند.

این مسئول اظهار کرد: آسان سازی دسترسی شهروندان به فرصت های سرمایه گذاری خود در ترویج فرهنگ مشارکت های مردمی موثر است و با گسترش فضای مجازی و کاربرد زیاد اینترنت در زندگی روزمره انسانها می توان از این بسترِ بسیار مناسب و ارزان برای اطلاع رسانی در خصوص فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری بهره گرفت.

بیرجانی عنوان کرد: شهروندان پس از دسترسی به نقشه هوشمند شهر کرج از طریق پرتال شهرداری به آدرس www.karaj.ir در بخش لایه ها، روی قسمت سرمایه گذاری کلیک نمایند و پس از نمایش چهار گزینه گردشگری، ورزشی، تجاری – خدماتی و فرهنگی – رفاهی، می توانند به دلخواه و بر حسب فعالیتِ تخصصی از بسته های تهیه شده و جزئیات آنها مطلع شوند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج تصریح کرد: پس از کلیک روی هر فرصت سرمایه گذاری، اطلاعات کلی پروژه تعریف شده نمایش داده می شود و حداقلِ مزیت این اقدام شفاف سازی، ایجاد فرصت های برابر سرمایه گذاری و تقویت شفافیت و اطلاع رسانی در راستای جذب و شناسایی حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری در زیرساخت های شهری است که هم سرمایه گذار و هم مدیریت شهری را منتفع می سازد.

 انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات