شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه هیات ممیزه در خصوص رتبه‌بندی معلمان در آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد

اولین جلسه هیات ممیزه در خصوص رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش استان البرز تشکیل شد

به گزارش رمزگشانیوز؛ «رحمان درکی»  معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع  روز پنجشنبه در جلسه هیات ممیزه در خصوص رتبه‌بندی معلمان آموزش و پرورش استان البرز که با حضور معاونین و مسئولین امور اداری اداره کل  و مدیران نواحی کرج و رییس دانشگاه فرهنگیان  برگزار شد، گفت: هدف از اجرای این جلسه تشکیل دبیرخانه هیات ممیزه رتبه بندی معلمان استان است تا بعد از ابلاغ رسمی از وزارتخانه در این خصوص سریعا وارد عمل شویم .

وی بیان داشت:  بعداز تشکیل دبیرخانه باید جلسات هفتگی برای پیگیری امور و جمع‌آوری مستندات صورت پذیرد.

 وی تصریح کرد: هر چقدر این دبیرخانه قویتر و دقیق‌تر به امور بپردازد، ما در آینده برای اجرای این طرح در استان با کمترین مشکل مواجه هستیم .

معاون پژوهش و توسعه منابع انسانی صدور ابلاغ تایید اعضای هیات ممیزه را در اولویت کار امور اداری دانست.

 درکی  با اشاره به اینکه تعیین شرح وظایف اعضاء هیات باید سریعا آماده و ابلاغ شود تا هماهنگی لازم برای انتقال به مناطق برای اطلاع‌رسانی از شیوه‌نامه رتبه‌بندی صورت پذیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه این امر مهم باید با دقت نظر صورت پذیرد لذا به روسای مناطق اعلام کرد که تا قبل از صدور شیوه‌نامه از سوی وزارت مقدمات جمع آوری مستندات را جمع‌آوری  تا به محض ابلاغ این دستورالعمل  از سوی وزارت سریعا اقدام در این استان با کمترین ضریب خطا صورت پذیرد و برای اجرای هر چه بهتراین امر مهم  جلسات  توجیهی با مدیران مدارس در این زمینه صورت پذیرد .

در ادامه مسئولین امور اداری به پاسخگویی سوالات اعضای هیات ممیزه پرداختند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات