جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 «مومنی نژاد» رئیس دادگستری اشتهارد شد

در مراسمی از زحمات «علی بستامی» تقدیر و «حامد مومنی نژاد» به عنوان رئیس جدید دادگستری اشتهارد معرفی شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین اشتهارد برگزار شد.

در این مراسم «حسین فاضلی هریکندی» با توصیف اشتهارد با عنوان «دارالعلما»، وجود اندیشمندان و علمای بزرگ در تاریخ این شهرستان را یکی از ویژگی بارز این منطقه دانست و گفت: اشتهارد یکی از شهرهایی است که در سطح کشور به نسبت جمعیت بیشترین میزان شهدا را در جنگ تحمیلی به انقلاب تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اقدامات دادگستری اشتهارد در حوزه شهرک‌های صنعتی، حقوق عامه و رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان، از زحمات علی بستامی که نزدیک به سه سال این مسئولیت را بر عهده داشت تقدیر کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اعلام انتصاب حامد مومنی نژاد که پیش از این رئیس حوزه قضایی طالقان بود، به تبیین انتظارات و خواسته‌های خود از رئیس جدید دادگستری اشتهارد پرداخت.

وی با تاکید بر تکریم مراجعان و همکاران تصریح کرد: قاطعیت در انجام وظیفه منافاتی با تکریم مردم و طرفین پرونده ندارد و منش، رفتار و فضایل شهید سلطانی در مقام حاکم شرع استان که اهل همین شهرستان بود، مصداقی از این نوع رفتار با متهمان است.

وی در ادامه با اشاره به تعبیری از مقام معظم رهبری که ایشان می‌فرمایند دستگاه قضایی باید ملجأ و پناه باشد که هرکس احساس کند ظلمی بر وی شده است به آن مراجعه و احقاق حق کند، اضافه کرد: ارتباط وثیق مسئولان قضایی با مردم یکی از تاکیدات رئیس قوه قضائیه است؛ با برنامه تدوین شده در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز، همه مسئولان قضایی در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد مختلف سطح استان حاضر شده و با مردم به صورت مستقیم دیدار داشتند که طبق آمار بیش از سه هزار ملاقات مردمی در ماه مبارک رمضان در سطح استان انجام شد.

رئیس شورای قضایی استان البرز، تعامل متقابل با امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، مدیران شهری با حفظ استقلال دستگاه قضایی را از اولویت‌های رئیس دادگستری اشتهارد برشمرد و تصریح کرد: اجرای سند تحول و تعالی قضایی، حمایت از تولید و اشتغال، پیگیری راهبردهای 15 گانه ابلاغی رئیس قوه قضائیه، توجه به دغدغه های مردم در خصوص آلودگی صنایع و مسائل زیست محیطی مرتبط، پیشگیری و مقابله ساخت و سازهای غیرمجاز از دیگر اقدامات مورد انتظار است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات