جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با مشارکت شهرداری کرج، تشکل های مردم نهاد و دوستداران طبیعت؛

مسیر حلقه دره در محدوده شهرک ابریشم در طرح «پاکداشت طبیعت» پاکسازی شد

مسیر مرکز پردازش و دفن زباله حلقه دره در محدوده شهرک ابریشم چهارباغ صبح امروز (سه شنبه 24 خرداد 1401) در قالبِ طرح جهادی علمداران خدمت با عنوان «پاکداشت طبیعت» با مشارکت نیروها و ماشین آلات معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، تشکل های مردم نهاد، دوستداران طبیعت و گروه های جهادی پاکسازی شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ طرح جهادی «پاکداشت طبیعت» از ساعتِ 6 صبح امروز فعالیتِ خود را در محدوده شهرک ابریشم چهارباغ آغاز نمود و مسیر چند کیلومتری و اراضی اطراف از زباله ها و نخاله های رها شده پاکسازی شد؛ در اجرایِ این طرح که با جمع آوری چندین تُن زباله های کاغذی، پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و چوبی همراه بود، تشکل های مردم نهاد و دوستداران طبیعت نیز مشارکت فعالی داشتند.

غلامرضا رضوانی الوار معاون خدمات شهری و آرش خسروی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و مجید درگی مدیرکل محیط زیست البرز از جمله مسئولان حاضر در این طرح بودند، همچنین شهرداریهای چهارباغ و محمدشهر نیز در کنار تشکل های مردم نهاد و گروه های جهادی در پشتیبانی از برگزاری هرچه بهتر طرح نقش آفرینی و مشارکت فعالی داشتند.

با توجه به برگزاری برنامه «پروژه گردی» شهرداری کرج با حضور اصحاب رسانه، ارباب جراید و عکاسان خبری و پیش بینی بازدید از مرکز پردازش و دفن زباله حلقه دره و کارخانه کمپوست، خبرنگاران در مسیر در محل اجرای طرح پاکداشت طبیعت (شهرک ابریشم) توقف کوتاهی داشتند و ضمن بازدید از روند انجام کار، با مسئولانِ حاضر گفتگو کردند.

انتهای پیام/

طرح جهادی «علمداران خدمت» متناسبِ با گفتمان دوره ششم مدیریت شهری کرج متولد شد

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در حاشیه این طرح در جمع خبرنگاران گفت: طرحِ جهادی «علمداران خدمت» که طرح پاکداشت محله به محله و طرح پاکداشت طبیعت از زیرمجموعه های آن به شمار می روند، طی 10 ماهه گذشته حداقل در 20 مرحله و فازِ کاری جداگانه عملیاتی شده و خدماتِ چشمگیری در حوزه های توسعه فضای سبز، آسفالت کاری و ساماندهی معابر، خدمات درمانی و بهداشتی، برنامه های فرهنگی و ورزشی، خدمت رسانی به نیازمندان، فعالیت های عام المنفعه، جمع آوری خاک و نخاله، زیباسازی شهری و... را به شهروندانِ فهیم و شریف ارائه نموده است.

غلامرضا رضوانی با قدردانی از حمایت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح های جهادی، گفت که امروز تفکر کارِ جهادی در مدیریت شهری نهادینه شده و محله محوری، محرومیت زدایی و ارتقای آبادانی شهری به جد در دستور کار قرار گرفته است. 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات