جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طی حکمی از سوی شهردار؛

خلیل کوزه کنانی به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی کرج منصوب شد

طی حکمی از سوی مصطفی سعیدی شهردار کرج، خلیل کوزه کنانی به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی این کلانشهر منصوب شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان حمل و نقل ریلی کرج ظهر امروز (یکشنبه 22 خرداد 1401) با حضور «عباس میری» قائم مقام شهردار برگزار شد و طی آن ضمن قدردانی از زحمات عباس سعیدی کیا در دوره سرپرستی، خلیل کوزه کنانی به عنوان سرپرست جدید معارفه شد و فعالیت خود را آغاز نمود.

خلیل کوزه کنانی از سال 1388 الی 1395 معاونت تجهیز و بهره برداری سازمان قطار شهری کرج و حومه را عهده دار بوده و از سال 1396 تا 1401 نیز در مسئولیت مدیر ارشد خط 5 متروی تهران مشغول فعالیت بوده است که با توجه به سوابق مرتبط کاری و اشرافِ کامل وی بر چالش ها و موانع و مشکلات پروژه، قطعاً انتخاب کوزه کنانی در جهت تحولات مثبت در قطار شهری حرکت مثبتی قلمداد خواهد شد.

یادآور می شود در متن حکم صادره برای کوزه کنانی آمده است:

جناب آقای خلیل کوزه کنانی

با توجه به نامه شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه مبنی بر موافقت با مأموریت شما به شهرداری کرج و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم شمارا به‌عنوان سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در اجرای قوانین و مقررات مربوطه با توجه به منافع و مصالح شهرداری نسبت به انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را درراه خدمت شایسته مسالت می‌نمایم.
مصطفی سعیدی

شهردار کرج

 

  انتهای پیام/ 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات