جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وزیر کشاورزی ونزوئلا:

ونزوئلا به دنبال دانش و تکنولوژی ایران است

وزیر کشاورزی ونزوئلا گفت: ما به دنبال دانش و تکنولوژی ایران در حوزه تولید کودها،آفتکش‌های زیستی، پروبیوتیک دامی، طیور و آبزیان هستیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ از ایرنا؛  ویلمار کاسترو سوتلدو روز یکشنبه ضمن اعلام آمادگی این کشور  برای همکاری با جمهوری اسلامی برای سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه کشاورزی در حاشیه بازدید از سایت کارخانه و خطوط تولید شرکت دانش بنیان فناوری زیستی طبیعت گرا (بایوران) در البرز، افزود: میزان مصرف سموم شیمیایی در کشور ونزوئلا بالغ بر ۳۰ هزار تن در سال است و با هدف امنیت غذایی و تولید محصولات کشاورزی سالم، راهبرد ترویج استفاده از کودها و آفتکش‌های بیولوژیک را اولویت خود قرار داده‌ایم.

وی افزود : از جمله محصولات کشاورزی ونزوئلا می‌توان به ذرت، برنج، قهوه، آفتابگردان و پنبه اشاره کرد که با استفاده از طیف متنوع محصولات زیستی  در بخش سلامت و بهداشت عمومی، کودهای و آفتکش‌های زیستی و مکمل پروبیوتیک ویژه دام، طیور و آبزیان شرکت بایوران  قصد داریم تحولی در صنعت کشاورزی ونزوئلا ایجاد کنیم.

 وزیر کشاورزی ونزوئلا گفت : توانمندی شرکت بایوران در تأمین کودها و آفتکش‌های زیستی و مکمل‌های دامی باعث‌ شگفتی ما شد و تلاش خواهیم کرد هم از محصولات این شرکت و هم دانش فنی برای انتقال تکنولوژی به کشور خودمان استفاده کنیم.

سایت کارخانه و خطوط تولید شرکت دانش بنیان فناوری زیستی طبیعت گرا (بایوران) به عنوان بزرگترین و مدرنترین تولیدکننده عوامل زیستی کشاورزی در خاورمیانه، در گلدشت کرج واقع  است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات