شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سعیدی در بازدید از بیمارستان در حال تجهیز آرام:

مدیریت شهری کرج از رشد سرانه درمانی با مشارکت بخش خصوصی حمایت می کند

شهردار کرج طی بازدیدی در جریان آخرین مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی یکصد و بیست تختخوابی آرام قرار گرفت و گفت که مدیریت شهری این کلانشهر از رشد سرانه درمانی و بهبود امکانات حوزه سلامت با مشارکت بخش خصوصی حمایت می کند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مصطفی سعیدی طی بازدیدی از آخرین مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی ۱۲۰ تختخوابی آرام که حدود ۵۰ روز دیگر با مشارکت بخش خصوصی در بلوار استقلال (نبش پل شهدای روحانی) به بهره برداری می رسد، بازدید به عمل آورد و جزئیات سرمایه گذاری، فازهای اجرایی، موانع کار و مطالباتِ سرمایه گذار از مدیریت شهری را از زبانِ هیئت مدیره این پروژه بیمارستانی شنید.

وی افزود: اینکه در شرایط سخت اقتصادی و با وجود تحریم های ظالمانه، سرمایه گذاران حوزه سلامت و احداثِ بیمارستان را هدفِ فعالیت خود قرار داده اند، خود ارزشی بزرگ و قابل قدردانی به شمار می آید لذا ما مسئولان نیز باید از هر قدمی که می تواند به تحقق سریع تر این هدف کمک نماید، دریغ ننماییم.

شهردار کرج در بازدید از بخش ها، طبقات و اتاق های مختلف بیمارستان آرام، ادامه داد: سرانه های درمانی در استان طی سالیانِ اخیر رشد مناسبی داشته اما با در نظر گرفتن مهاجرپذیری بالا و از طرفی استهلاک و فرسودگی بالای بیمارستانهای دولتی، احداث مجموعه های تخصصی و فوق تخصصی درمانی با مشارکت بخش خصوصی در جهت رفع نیازهای شهروندان و حتی توسعه توریسم درمانی حرکتی مثبت می باشد.

بیمارستان آرام، ۱۲۰ تختخوابی می باشد که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در ۹ طبقه با زیربنای تقریبی ۸۰۰۰ متر مربع بر اساس آخرین استانداردهای بیمارستانی و با رویکرد بکارگیری تجهیزات نوین پزشکی و هوشمندی در فرآیندها و به عنوان یک بیمارستان جنرال با اتاق های عمل مجهز به تمام رشته های تخصصی و فوق تخصصی در کلانشهر کرج در حال ساخت است.

مرکز تصویر برداری جامع، مرکز آزمایشگاه جامع، کلینیک ها، اورژانس، بخش اسکوپی، بخش بازتوانی، بخش NICU، بخش CCU، بخش ICU، بخش ICU قلبی، بخش Post Cath، بخش بلوک زایمان طبیعی و LDR، اتاق عمل های شماره ۱، اتاق عمل قلب و آنژیوگرافی قلب از جمله بخش های این بیمارستان است.  
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات