چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسریع در واگذاری اتوبوس‌های خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی

رئیس کمیسیون عمران ،حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی به ویژه در شهرهای بزرگ و شلوغ یکی از راهکاری کاهش ترافیک و آلودگی هوا به شمار می رود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مسعود محمدی» اظهار کرد: عدم تمایل شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس دلایل متعدد و بی شماری از جمله عدم پوشش تمام نقاط شهر ، زمانبر بودن استفاده از اتوبوس همچنین زمان انتظار نامشخص و فرسودگی ناوگان از مواردی است که موجب شده تمایل به استفاده از وسایل نقلیه شخصی بیشتر باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این راستا اقداماتی همچون راه اندازی و استفاده از اپلیکشن‌ها جهت مشخص بودن مدت انتظار مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس، تسریع در بازسازی و اورهال اتوبوس‌های فرسوده و اضافه نمودن اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی می‌تواند گره گشا باشد.

محمدی بیان کرد: با توجه به جلسات متعدد در خصوص کمبود و فر سوده بودن اتوبوس‌ها وضعیت واگذاری اتوبوس‌های خریداری شده و همچنین بازسازی به کدام محله رسیده و استفاده شهروندان از آن‌ها چه زمانی است.

عضو شورای اسلامی شهرکرج با بیان اینکه این موارد باید اولویت سازمان حمل و نقل بار و مسافر باشد، افزود: برای کارآمدی حمل و نقل مسافران درون شهری نیاز به مولفه‌هایی همچون کاربری آسان، کارآیی بلند مدت عاری از آلایندگی زیست محیطی منطبق با استانداردهای روز وجود دارد.

انتهای پیام/ 

  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات