جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

علیرضا رحیمی:

شهر کرج نیازمند کارخانه زباله سوز است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر ضرورت رفع نیازهای شهر در زمینه‌های خدماتی، گفت: یکی از نیازهای اصلی این کلانشهر کارخانه زباله‌سوز است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علیرضا رحیمی» ضمن اشاره به بازدید برخی از اعضای شورای شهر از کارخانه زباله‌سوز و مرکز دفع و پردازش حدود ۸ هزارتن زباله‌های شهر تهران که در این مرکز انجام می‌شود، از ضرورت بهره‌گیری از حلقه‌های هفتگانه مدیریت زباله سخن گفت و افزود: زباله‌سوزی یکی از این حلقه‌ها به شمار می‌رود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با یادآوری گزارش‌های فنی به اشتراک گذاشته شده در بازدید از کارخانه زباله‌سوزی تهران، تأکید کرد: کلانشهر کرج نیز به کارخانه زباله سوز نیاز دارد و تحقق این مهم، از برنامه‌هایی است که باید در این دوره از مدیریت شهری صورت پذیرد.

علیرضا رحیمی اضافه کرد: با توجه به رقم قابل توجه برای راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز در کرج، اجرای این امر، مشارکت سرمایه گذار و کمک‌های دولتی را می‌طلبد.

نماینده مردم کرج در ششمین دوره از شورای شهر، به بازخورد بازدید صورت گرفته اشاره کرد و افزود: در نهایت مقرر شد با هماهنگی مجموعه مدیریت شهری و استانداری، تحقق این مهم به سرانجام برسد.

به گفته رحیمی در این بازدید، جواد چپردار، رییس شورای شهر، مجتبی حاجی قاسمی، دبیر اول شورا، «مسعود محمدی» رییس کمیسیون عمران و محمدرضا خسروی، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج نیز حضور داشتند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات