جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 مدیر کل امور مالی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام منصوب شد

طی حکمی از سوی «اکبر قنبرپور» مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، مدیر کل امور مالی این منطقه منصوب شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در متن حکم قنبرپور خطاب به «داوود سلطانیان» آورده شده است که نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، بدینوسیله جنابعالی را به سمت مدیر کل امور مالی شرکت خدمات هوایی پیام منصوب می‌نمایم.

در این حکم علاوه بر پیشبرد امور جاری و اجرای شرح وظایف مصوب آن اداره کل، پیاده سازی فرآیندهای مالی در اتوماسیون شرکت، با همکاری دفتر فناوری و تحول اداری، استخراج مشکلات و چالش‌های واحدهای سازمان و دسته بندی راهکارهای هر کدام و ارائه برنامه به مدیر عامل  از جمله اقداماتی عنوان شده که انتظار می رود نسبت به اجرای آنها اهتمام داشته باشد.

همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان در خصوص انواع معاملات، نحوه برگزاری مناقصات، اسناد مثبته قابل قبول، نحوه پرداخت و..... به منظور سرعت بخشی به فرآیندهای مالی در شرکت، ارائه گزارش مدیریتی از وضعیت مالی شرکت به مدیر عامل در پایان هرماه و استخراج راه حل های نوآورانه برای پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت از دیگر مواردی است که در این حکم خطاب به مدیر کل امور مالی  منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام آورده شده است.

در بخش پایانی این حکم آورده شده است: امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی ، تقوای الهی و با روحیه جهادی و با استفاده از ظرفیت و همکاری بخش های مختلف شرکت در راستای خدمت گزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف «دولت مردمی ، ایران قوی» موفق و موید باشید.

انتهای پیام  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات