جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازدید معاون استاندار البرز از محل برگزاری نهمین آزمون  مشترک فراگیر دستگاه های اجرائی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از نحوه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه آزاد کرج بازدید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ « مرتضی ولی پوری»  در روز نخست برگزاری نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرائی در  استان البرز از نحوه برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی کرج بازدید کرد.


وی افزود : در این آزمون تعداد ۱۵۰۰ نفر داوطلب  در دانشگاه آزاد و تعداد ۴۰۰ نفر داوطلب در دانشگاه پیام نور استان با هم رقابت می کنند. 

ولی پوری تصریح کرد:  نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرائی استان البرز طی‌ 2 روز در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می گردد. 

وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی، دستگاه های خدمات رسان و.... ، آزمون در کمال آرامش با پشتیبانی‌های لازم قبل از شروع آزمون اعم از تامین اسکورت سوالات و پاسخنامه ها، مسائل ترافیکی، پیش بینی اتوبوس‌های  مورد نیاز برای جابجایی داطلبان، استقرار خودرو و تجهیزات آتش نشانی و... به نحو مطلوبی انجام شده است.

معاون استاندار در ادامه اضافه کرد: همچنین طی مذاکرات به عمل آمده با معاونین دانشگاه‌های مذکور و نمایندگان اعزامی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بحمدا... در نحوه برگزاری آزمون هیچ مشکلی وجود نداشت.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات