پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیرکل استاندارد البرز با امام جمعه کرج

مدیر کل استاندارد استان البرز با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش رمزگشانیوز؛ همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر محمدحسین طاهری مدیر کل استاندارد استان، در اولین دیدارهای استانی خود به همراه تعدادی از مسئولین اداره کل، ابتدا با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و با اهدای گل و عطر افشانی ،به ارواح طیبه شهدا ادای احترام نموده و با قرائت فاتحه مقام آنان را تکریم داشتند. او سپس با حضور در دفتر آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در استان در خصوص عملکرد ، فعالیتها و نظارتهای این اداره کل گفت و گو نمود. 

در این دیدار آیت الله حسینی همدانی تامین ایمنی و سلامت مردم را در گرو فعالیت های سازمان استاندارد دانست و اظهار داشت: با توجه به تنوع و گستردگی وظایف سازمان ضمن بالا بردن معیارهای استاندارد، بازرسی و کنترل کیفیت کالاها باید با دقت بیشتری در کشور و استان صورت گیرد. ایشان توصیه هایی را در راستای محقق نمودن شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین داشتند .

طاهری در پایان عنوان داشت:  کلیه همکاران ما در استان تمام تلاش خود را نسبت به رعایت الزامات و اجرای استانداردها به کار خواهند بست و امید است با اتکال به خداوند متعال نقش آفرینی یک نظام استاندارد کارآمد را با ادای حق در دولت مردمی رقم بزنیم.  

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات