چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز

تقویم اجرایی و عملکرد هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز در مجمع سالیانه مطرح و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز صبح روز شنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور «مجتبی جانعلی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نژاد فصیحی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، رضاخانی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای مجمع «مجید رضاخانی» رئیس هیئت استان البرز برنامه‌ها، گزارش عملکرد و گزارش مالی سال 1400 و همچنین تقویم اجرایی سال 1401 را برای حاضرین تشریح کرد.

در ادامه «مجتبی جانعلی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از عملکرد و تلاش‌های رئیس هیئت استان اظهار کرد: این که رئیس هیئت از تمام روستاهای استان بازدید داشته و از نزدیک در جریان شرایط، زیر ساختها، وضعیت ورزشی و عملکرد خانه‌های ورزش روستایی قرار گرفته، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر حمایت از ورزش روستایی افزود: سعی می‌کنیم به همراه فدراسیون ورزش روستایی از تیم فوتبال روستای اغشت که در لیگ دسته 3 کشور حضور دارد و غالبا از بازیکنان همین روستا در آن استفاده می‌شود، حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

در ادامه نژاد فصیحی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: هیئت استان البرز بسیار پرکار و پر تلاش بوده و نسبت به جامعه آماری پایینش در مقایسه با سایر استان‌ها، عملکردی بسیار خوب و داشته است.

وی تصریح کرد: البرز از جمله استان‌هایی است که خانه‌های ورزش روستایی به معنای واقعی کلمه در آن راه‌اندازی شده و مورد استفاده مطلوب قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ در این مجمع و با رای اعتماد اعضا، عملکرد سالانه هیئت مورد تایید قرار گرفت و همچنین نایب رئیس و خبره ورزشی (عضو هیات رئیسه) ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز منصوب شدند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات