جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استاندار البرز:

برای ارتقا رضایتمندی مردم و بهبود شرایط فردیس به جد تلاش می‌کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است با اتحاد و انسجام و تعامل مجموعه مسئولان استان، بتوانیم شرایط بهتری را برای فردیس رقم بزنیم و بستر ارتقا رضایتمندی مردم را در دولت مردمی سیزدهم، فراهم کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در شورای اداری شهرستان فردیس که روز سه‌شنبه در فردیس برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های «ابوالفضل اینانلو» فرماندار سابق این شهرستان، افزود: آقای «خداداد کاشفی»  به عنوان فرماندار جدید شهرستان فردیس وظایف خطیری بر دوش دارد و باید با تلاش شبانه‌روزی درصدد بهبود وضعیت این شهرستان اقدام کند.

وی ادامه داد: امید است با اتحاد و انسجام و تعامل مجموعه مسئولان استان، بتوانیم شرایط بهتری را برای فردیس رقم بزنیم و بستر ارتقا رضایتمندی مردم را در دولت مردمی سیزدهم، فراهم کنیم.

استاندار البرز در پایان از ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس را از مهمترین برنامه‌های انقلاب اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، طبق منویات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و از مردم شریف استان دعوت کرد تا در این مراسم همانند گذشته پرشور حاضر شوند.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات