پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شناسایی ایده های شرکت های دانش بنیان؛

مرکز پژوهش های شورای شهر کرج فراخوان همکاری صادر کرد / راه اندازی دبیرخانه دایمی

مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با هدف شناسایی ایده های برتر و توسعه همکاریها با شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار امسال، فراخوان صادر کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) در نظر دارد تا نسبت به راه اندازی دبیرخانه دایمی همکاری با شرکت های دانش بنیان اقدام نماید که در همین راستا برای شناسایی ایده های برتر در چهار محور کلی فراخوان همکاری صادر کرده است.

نخبگان، دانشگاهیان، فعالان شرکت های دانش بنیان و مجموعه های استارت آپی تا پنجم اردیبهشت ماهِ ۱۴۰۱ فرصت دارند تا نسبت به ارسال ایده های خود در قالب فایل WORD به آدرس الکترونیکی مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج: krc.karaj@gmail.com اقدام نمایند.

این فراخوان بر عدم پذیرش فایل هایی که به طرق دیگر اعم از مراجعه حضوری به مرکز پژوهش های شورای شهر کرج تسلیم شوند، تاکید دارد و از علاقمندان تقاضا نموده تا بدون محدودیت کلمه ای، مشروح ایده خود را به صورت متنی و در قالب WORD برای آدرس الکترونیکی فوق الاشاره ارسال نمایند، بدیهی است که اعلام شماره تماس و قید مشخصات کامل ضروری می باشد.

محورهای چهارگانه ارسال ایده بدین شرح می باشد؛ ۱) اقتصاد شهری چگونه می تواند منجر به محصولات دانش بنیان شود؟ ۲) چگونه از ظرفیت دانش بنیان ها در حوزه مدیریت شهری می توان بهره برد؟ ۳) چگونه محصولات دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری را راه اندازی و تقویت نماییم و ۴) نقش شرکت های دانش بنیان در اقتصاد شهری چیست؟

یادآور می شود مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد اسدیان اداره می شود و در دوره کنونی بر محور قرار دادن فعالیت های پژوهشی و علمی با همکاری دانشگاهها و مجموعه های تحقیقاتی تاکید دارد؛ عصرانه های اندیشگاهی با هدف بررسی مسائل و مشکلات روز استان البرز از اقدامات قابل توجه این مرکز بوده است.
انتهای پیام/  
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات