جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای البرز:

IT برای یک سازمان، سود و صرفه‌جویی به همراه دارد

همایش راهکارهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان در البرز برگزار شد.

فرزانه یوسفیان

به گزارش رمزگشا
نیوز از کرج؛ همایش راهکارهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان روز گذشته به همت دو شرکت پژواک و شاتل و با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز برگزار شد. در این مراسم که فعالان حوزه
IT حضور داشتند، در خصوص راهکارهای فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی و خصوصی اطلاعات تخصصی ارائه شد.


عضو هیات مدیره شرکت پژواک و مدیر روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بخش دولتی و خصوصی با فعالیت ها در حوزه IT دانست و گفت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی بخش دولتی با مجموعه بخش ها و شرکت های خصوصی است که در حوزه ارائه خدماتِ به روز در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می کنند و برقراری ارتباط بهتر و آشنا شدن با شرکت های قدرتمندی است که بتوانند از آن ها مشاوره بگیرند.

وجود مشکلات بسیار در حوزه IT مجموعه‌های دولتی
فرشاد وکیلی در ادامه گفت: در ارتباط با مجموعه های دولتی متوجه شدیم که مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد. بعد از برقراری ارتباط هم مشکلاتی از جمله بستن قرارداد، معضلات حراستی و تسویه فاکتورها، به وجود می آید.

IT، سود و صرفه‌جویی ایجاد می‌کند
وی در خصوص سرفصل همایش IT گفت: ارائه راهکارهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان سرفصل این همایش بود. هنگامی که IT وارد ادارات می شود، برای آن سازمان و یا اداره صرفه جویی و سود، ایجاد می کند. ولی متاسفانه با وجود یکسری سیستم های منسوخ و بروکراسی های اداری، مقاومت برای ورود این فناوری ها به سازمان وجود دارد.

وکیلی به خدماتی که شرکت های خصوصی درهمراه کردن بخش دولتی به فناوری روز انجام شده است، اشاره کرد و گفت: با حمایت نظام صنفی و معرفی شرکت ها و مشاوره دادن به اداره های دولتی، این اداره ها توانسته اند با سیستم های جدید همراه شوند.

ارائه خدمات متفاوت در حوزه فناوری
عضو هیات مدیره شرکت پژواک به خدماتی که این شرکت ارائه می کند، اشاره کرد و گفت: در شرکت ما خطوط تلفن ثابت نیز ارائه می شود که رقیب مخابرات است و همچنین سیم کارت توزیع می شود که رقیب ایرانسل و همراه اول‌ است و قطعا کارهای متفاوتی نسبت به آن خدماتی که این شرکت ها ارائه می دهند، ما بر روی همین بستر مخابراتی ارائه می کنیم.

در این همایش محمدباقر اثنی عشری معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، مژگان نوری ریاست نصر البرز، سودابه رادفر مدیر کل فناوری اطلاعات البرز، رضا زمانی مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری البرز، عباس زارع، محمدحسین خلیلی اردکانی و اکبر سلیم نژاد  اعضای شورای اسلامی شهر کرج و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه IT حضور داشتند.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات