جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حجت الاسلام سعیدی:

لودر قانون پای دیوار قلدری و منفعت‌طلبی گذاشته شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر کرج درخصوص تخریب ساختمان متعلق به دادگستری گفت: ضروریست برای عده‌ای که با قلدری، منفعت‌طلبی و انحصار گرایی مردم را از بهره‌مندی این موهبت الهی محروم کرده‌اند برخورد قاطع و صریح صورت گیرد و لودر قانون پای دیوار قلدری و منفعت‌طلبی گذاشته شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛  حجت الاسلام «علیرضا سعیدی» اظهار داشت: از رئیس قوه قضاییه بابت تخریب ساختمان متعلق به این دستگاه در حاشیه رودخانه جاده چالوس تقدیر و تشکر دارم و تقاضا دارم باقی دستگاه‌ها الزام به رعایت قانون نمایند.

وی افزود: بارها احصاء نظام مسائل و اولویت گذاری مشکلات مردم را متذکر شده‌ایم، ضروریست هر چه سریع‌تر این نکات احصاء و به شورا ارائه شود.

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: جمع‌آوری متکدیان، آسیب‌دیدگان و در راه ماندگان جز وظایف شهرداری می باشد و لازم است در فصل سرما گرمخانه‌های شهرداری مجهز و افراد از طریق گشت‌های مقرره به گرمخانه‌ها هدایت شوند.

وی بیان کرد: اگر ریزش برخی ساختمان‌های شهروندان در مناطق بافت فرسوده مشخصاً منطقه 1 و منطقه 3 بابت طرح ساماندهی و یا تعریض توسط شهرداری صورت پذیرفته، ضروریست موارد احصاء و جهت تصمیم ‌گیری و جلوگیری از خسارات به شورا ارائه شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات