جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات هوایی پیام برگزار شد

مجمع عمومی‌ طرح تملک دارایی‌های شرکت خدمات هوایی پیام با حضور رییس، اعضای مجمع و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت، اعضای هیات مدیره، بازرس قانونی و حسابرسان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ « نادرثناگو مطلق» رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام عملکرد شرکت را در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد.

تبدیل پیام به منطقه ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش این منطقه در توسعه شبکه ملی اطلاعات از  موارد اولویت‌دار بود که در این مجمع مطرح و‌ در باره آن تصمیماتی اتخاذ شد.

پیاده‌سازی طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات با رعایت ملاحظات سند تببین الزامات شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در مجمع عمومی سالیانه شرکت خدمات هوایی پیام عنوان شد.

در پایان «علی اصغر انصاری» معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اظهار نظر مطلوب حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی طرح تملک دارایی سرمایه‌ای منتهی به سال ۱۳۹۹ از مدیران، همکاران، مجریان طرح، تهیه کنندگان صورت‌های مالی و برگزارکننده جلسات مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پیام تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/  
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات