جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با همکاری دستگاه های استانی و ملی:

تبدیل منطقه ویژه اقتصادی پیام به قطب اقتصاد دیجیتال کشور سرعت می‌گیرد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام البرز اعلام کرد که با توجه به نگاه ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار البرز، تبدیل این منطقه به قطب اقتصاد دیجیتال کشور سرعت می گیرید.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «نادر ثناگو مطلق» با اشاره به دیدار اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار البرز در خصوص بهره‌گیری و ارتقای هر چه بیشتر ظرفیت‌های این منطقه افزود: یکی از موارد تاکیدی دکتر «عیسی زارع پور» در این نشست تبدیل شدن پیام به یکی از قطب‌های مهم اقتصاد دیجیتال کشور بود که این مهم با همکاری دستگاه‌های استانی تسریع خواهد یافت.

وی اضافه کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری که در هفته گذشته به این منطقه داشته بر این باور بودند که پیام از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که برای شکوفا شدن هر چه بیشتر این پتانسیل‌ها، ظرفیت‌های استانی نیز باید پای کار آمده تا بتوان علاوه بر راه انداختن یکی از قطب‌های مهم اقتصاد دیجیتال کشور در پیام، شاهد رونق تولید و رشد اشتغالزایی در آن نیز باشیم.

ثناگو مطلق تصریح کرد: این در حالی است که استاندار البرز نیز بر این مهم تاکید داشتند که منطقه ویژه اقتصادی پیام از ظرفیت‌های بالقوه بسیاری برخوردار است که بایستی این توانایی‌ها به صورت تخصصی مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ادامه داد: توجه بخش ملی و استانی به پتانسیل‌های موجود در این منطقه نوید بخش این مهم خواهد بود که در آینده‌ای نه چندان دور پیام علاوه بر تحقق اهداف و چشم‌اندازهای ترسیم شده که یکی از آنها تبدیل شدن به یکی از قطب‌های اقتصاد دیجیتال کشور است می‌تواند نقش خود را به عنوان یکی از بخش‌های مهم تولیدی و اقتصادی کشور هر چه بهتر و بیشتر ایفا کند.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود. فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات