پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

احصا نیاز بازار و حمایت و تشویق تولیدکنندگان برای تامین نیازمندی‌ها

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کالاهای اساسی مردم در بازار به میزان کافی وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست از این رو فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند با ارائه بهترین خدمات و تخفیف‌ها، موجبات رضایتمندی و نشاط مردم را فراهم کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» روز شنبه در جریان سلسله دیدارهای خود با فعالان اقتصادی این بار با مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: نشست‌های خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی داشته‌ایم و حمایت از تولید را به عنوان یکی از اساسی‌ترین مسئولیت‌های خود در دستور کار قرار داده‌ایم.

عبداللهی گفت: اکنون نیز طی این نشست می‌توانیم از نیازهای کف جامعه و نحوه عرضه کالاها و نظرات و دغدغه‌های مردمی آگاه شویم.

وی افزود: کالاهای اساسی مردم در بازار به میزان کافی وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست از این رو فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند با ارائه بهترین خدمات و تخفیف‌ها، موجبات رضایتمندی و نشاط مردم را فراهم کنند.

استاندار البرز ادامه داد: شفافیت نرخ گذاری‌ها، رقابت در قیمت و نحوه عرضه کالا می‌تواند مردم را خرسند و راضی کند.

وی گفت: برای احصای نیازهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مشتریان، یکی از مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان در جلسات ستاد تنظیم بازار حصور پیدا می‌کند.

عبداللهی افزود: درصدد هستیم که استقبال و نیاز های مردم در خصوص کالاهای اساسی را شناسایی کنیم و در همان راستا تولیدکنندگان را برای تامین نیازها حمایت و تشویق کنیم.

وی گفت: اکنون دولت بدنبال جراحی اقتصادی و هدفمند کردن ارز ترجیحی به سوی سفره‌های مردم است؛ بنابراین یارانه‌ها و امتیازهایی که تاکنون شامل حال مردم عادی نمی‌شدند، به صورت ساختاریافته هدایت خواهند شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات