پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز

کار جویان در البرز به سامانه‌جستجوی شغل مراجعه کنند

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز با اشاره به فعال شدن سامانه جامع جستجوی شغل در استان به جویندگان کار توصیه کرد به این سامانه مراجعه کنند تا برای جذب در بازار کار به کارفرمایان صنایع استان معرفی شوند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حسین فلاح نژاد» گفت: کارجویان در سراسر استان می‌توانند با مراجعه سامانه جستجوی شغل به نشانی اینترنتی   https://shoghl.mcls.gov.ir میزان  تحصیلات، مهارت‌ها و سوابق کاری را  بارگذاری کنند.

وی  گفت: تاکنون موسسات کاریابی‌ کشور از  سامانه منسجم که شامل همه ذی‌نفعان بازار کار باشد محروم بودند،  لذا با راه‌اندازی این سامانه ملی بستر برای سهولت در کاریابی‌ و خدمات مهیا شده است.

فلاح نژاد اظهار کرد: از این پس کاریابی‌های فعال البرز نیز می‌توانند با اتصال به این سامانه در فرآیند کاریابی و تامین شغل برای کارجویان اقدام نمایند.

وی افزود: نظارت مستمر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر فعالیت کاریابی‌ها در سطح کشور ویژگی دیگر سامانه جامع جستجوی شغل است.

فلاح نژاد گفت: ثبت اطلاعات کارجویان مزیت دیگر این سامانه است، زیرا چنانچه آنان به مهارت خاصی نیاز داشته باشند، سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش‌بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر طبق آخرین گزارش های آماری در تابستان ۱۴۰۰دارای نرخ بیکاری ۹.۱ درصد است.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات