پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز:

بهره‌برداری و راه‌اندازی بزرگ‌ترین واحد تولیدی انسولین کشور در شهرک صنعتی نظرآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: تا پایان امسال بزرگ‌ترین واحد تولیدی انسولین کشور در شهرک صنعتی نظرآباد بهره‌برداری و راه‌اندازی می شود.

به گزارش رمزگشا   نیوز از کرج، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ، محمد امین فرشی  در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از شهرک صنعتی نظرآباد  که بعداز ظهر روز گذشته انجام شد، اظهار داشت:49 واحد صنعتی غیر فعال در سطح شهرستان نظرآباد  وجود دارد، که برنامه فعال سازی آنها در دست اقدام است.

وی افزود: واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی نظرآباد توان بازگشت به چرخه تولید را داشته و به گفته مشاوران ۱۰۰ واحد دیگر نیز توان افزایش ظرفیت تولید را دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرزعنوان کرد: روند فعالیت‌ها در شهرک صنعتی نظرآباد به گونه ای بوده که کمترین مشکلات مربوط به کارگری را در آن داشته ایم.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی بزرگترین واحد تولیدی انسولین انسانی کشور در شهرک صنعتی نظرآباد خاطرنشان کرد: در بهترین شرایط این واحد باید تا سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسید که با تلاش های صورت گرفته تا پایان امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود که با بهره برداری از آن نیاز انسولین انسانی کشور توسط این شرکت تامین می شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات