پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

احمد مسعود سقوط پنجشیر را تکذیب کرد

«احمد مسعود»، فرمانده جبهه مقاومت ملی افغانستان‏، سقوط دره پنجشیر را تکذیب و تأکید کرد تا او زنده است این اتفاق رخ نخواهد داد.

به گزارش رمزگشانیوز به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، احمد مسعود، فرمانده جبهه مقاومت ملی افغانستان و فرزند احمد شاه مسعود، سقوط دره پنجشیر را تکذیب و تأکید کرد تا او زنده است این اتفاق رخ نخواهد داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، امرالله صالح معاون اشرف غنی رئیس جمهور سابق افغانستان در پیامی تصویری گزارش برخی رسانه ها درباره ترک دره پنجشیر و رفتن به تاجیکستان را تکذیب کرد.

صالح این خبر را شایعه پراکنی از سوی دشمن خواند و تأکید کرد: تا کنون از سه محور با حملات طالبان مقابله کرده ایم و به جنگ علیه این گروه ادامه می دهیم.

تیراندازی شدید در کابل 

خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از کابل گزارش داد تیراندازی شدید در کابل در جریان است. هنوز مشخص نیست که این تیراندازی هماهنگ طالبان برای چیست.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان بدون اینکه درباره علت این تیراندازی های گسترده و هماهنگ در سراسر کابل توضیح دهد از طالبان خواست از تیراندازی های هوایی خودداری کنند. وی گفت این تیراندازی ها باعث آسیب به غیرنظامیان می شود.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر با پخش تصاویری از تیراندازی هوایی طالبان در کابل به مناسبت سقوط دره پنجشیر خبر داد.
 
توئیت احمد مسعود

احمد مسعود در توئیتر خود نوشت مقاومت ادامه دارد و ادامه خواهد یافت. من اینجا برای خاکم هستم و از عزت آن دفاع می کنم.

احمد مسعود در توئیتی دیگر نوشت: کودکان در کابل از تیراندازی هوایی می ترسند وقتی پنجشیر هنوز فتح نشده چه لزومی به تیراندازی هوایی است؟
 
ورود هبه الله آخوند زاده به کابل

خبرنگار روسیا الیوم در افغانستان در کانال تلگرامی خود نوشت، در بحبوبه انتشار اخبار ضد و نقیض درباره سقوط دره پنجشیر، هبه الله آخوند زاده از مقامات طالبان وارد کابل شد.

 انتهای  پیام. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات