پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شهردار کرج:

تست گرم متروی کرج چند روز آینده انجام می شود

شهردار کرج گفت: تست گرم متروی کرج چند روز آینده انجام می شود.

به گزارش رمزگشانیوز  «علی کمالی زاده» صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح بوستان بین فازی «گفتگو» واقع در بلوار ارم که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: این پارک چهارمین پارک بین فازی است که در این منطقه احداث‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری شهرداری کرج با حمایت شورای دوره پنجم توانسته گام‌های مطلوبی در خصوص اقدامات زیست‌محیطی بردارد، افزود: راه‌اندازی پروژه قطاری شهری یکی از اقداماتی است که در خصوص نگهداشت محیط‌زیست شهر انجام‌شده و تا چند روز آینده تست گرم خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار کرج با تأکید بار اینکه اولویت راه‌اندازی مترو برای حمل‌ونقل عمومی است، گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از طریق منابع داخلی و دولتی وارد متروی کرج شده تا شهروندان از این پروژه پاک و ایمن بهره‌مند شوند.

کمالی زاده بابیان اینکه آسفالت پروژه بزرگراه شمالی چندین کیلومتر انجام‌شده است، گفت: در حال حاضر باهمت مسئولان توانسته‌ایم این پروژه را از پیشرفت ۳۰ درصدی به حدود  ۷۰ درصدی برسانیم.

وی همچنین به پروژه کنارگذر مهرشهر اشاره کرد و گفت: با تلاش مدیریت شهری و حمایت شورای دوره پنجم شورای شهر توانسته‌ایم با تملکات موجود در این پروژه روزانه یک درصد پیشرفت داشته باشیم.

شهردار کرج به مشکلات عدیده اقتصادی مدیریت شهری در این دوره اشاره کرد و گفت: باوجود بسیاری از مشکلات توانسته‌ایم اقدامات مطلوبی در خصوص فعالیت‌های عمرانی و زیست‌محیطی و ... برداریم و با افتتاح آن‌ها رضایت شهروندان را کسب کنیم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات